Παίζοντας υπεύθυνα, ό, τι χρειάζεται να γνωρίζω

Εφαρμόζουμε μια πολιτική ηθικής και ασφαλούς παροχής προιόντων στοιχηματισμού, που προορίζονται να χρησιμοποιηθούν υπεύθυνα από τους πελάτες μας. Για να υποστηρίξουμε αυτήν την αποστολή, προωθούμε προληπτικά τα εργαλεία ασφαλούς παιχνιδιού στους πελάτες μας για ένα ενισχυμένα ασφαλές και προστατευμένο περιβάλλον παιχνιδιού, παραμένοντας αφοσιωμένοι στο να προσφέρουμε στους πελάτες μας μια 100% ξέγνοιαστη, ευχάριστη και ασφαλή εμπειρία.

Παίζω για διασκέδαση, κρατώντας το απλά ένα παιχνίδι

Η διασκέδαση είναι η λέξη-κλειδί εδώ και η τοποθέτηση ενός στοιχήματος που μπορώ να διαχειριστώ οικονομικά και μόνο για ψυχαγωγία, είναι ο μόνος τρόπος για αυτό. Το να ποντάρω περισσότερα από όσα μπορώ για να ρεφάρω, να κερδίσω χρήματα ή για οποιοδήποτε άλλο κίνητρο εκτός της διασκέδασης, σίγουρα δεν είναι.

Γνωρίζω τον εαυτό μου

Γνωρίζοντας καλύτερα τον εαυτό μου, για να ξέρω και πότε πρέπει να σταματήσω - Αν υπάρχει κίνδυνος να αναπτύξω εθισμό ή έχω ξεκινήσει να παίζω ανησυχητικά συχνά, κάνοντας το ανώνυμο αυτοδιαγνωστικό τεστ μπορώ να βοηθηθώ και να λάβω και τις ανάλογες συμβουλές υπεύθυνου στοιχηματισμού βάσει των απαντήσεών μου.

Διατηρώ τον έλεγχο του παιχνιδιού με τα εργαλεία υπεύθυνου στοιχηματισμού εδώ

Ελέγχω το παιχνίδι μου, χρησιμοποιώντας όρια που ταιριάζουν καλύτερα με την στοιχηματική μου συμπεριφορά. Μπορώ να δοκιμάσω τα εργαλεία υπεύθυνου στοιχηματισμού εδώ ή να λάβω τη δωρεάν καθοδήγηση από τους ειδικά εκπαιδευμένους εκπροσώπους της Stoiximan.

Δίνω προσοχή στον χρόνο που περνάω παίζοντας

Ο χρόνος περνά όταν κανείς διασκεδάζει! Και αυτό είναι ακόμη πιο υπέροχο, αν έχει προσδιοριστεί εκ των προτέρων ο μέγιστος επιτρεπόμενος χρόνος στη σελίδα της Stoiximan ανά συνεδρία, έτσι ώστε να μην ξεπερνιούνται τα όρια και να χρησιμοποιούνται οι υπηρεσίες της Stoiximan μόνο για διασκέδαση! Χρόνος για τυχερά παιχνίδια δεν πρέπει να υπάρχει, όταν είναι σε βάρος του καθημερινού προγράμματός μου ή όταν μπορεί να επηρεάσει την εργασία, τις σχέσεις ή/και την ψυχική ή σωματική υγεία μου.

Προϋπολογίζω τα χρήματα που πρόκειται να ξοδέψω

Αποφασίζω εκ των προτέρων το μέγιστο ποσό χρημάτων που είμαι διατεθειμένος να ξοδέψω. Ορίζω τον προϋπολογισμό μου και τον ακολουθώ πιστά. Χρησιμοποιώ τα εργαλεία ασφαλούς στοιχηματισμού για να ορίσω ένα όριο μόνος μου ή μπορώ να απευθυνθώ για δωρεάν καθοδήγηση από τους ειδικά εκπαιδευμένους εκπροσώπους της Stoiximan.

Παραμένω κοινωνικός

Παίζω μόνο για διασκέδαση και διατηρώ τις συναναστροφές με τους φίλους ή την οικογένειά μου όχι λιγότερο από ό, τι θα έκανα αν δεν έπαιζα. Είναι σίγουρο πως η Stoiximan κάνει το καλύτερό δυνατό για να περνάω ευχάριστα, αλλά τίποτα δεν αξίζει όσο τα αγαπημένα μου πρόσωπα και δεν πρέπει να απομακρυνθώ από αυτά για χάρη του στοιχηματισμού.

Δεν παίζω ποτέ υπό την επήρεια αλκοόλ ή/και τοξικών ουσιών

Ο στοιχηματισμός απαιτεί ήρεμες και σταθμισμένες αποφάσεις και οποιαδήποτε τοξικότητα θα μειώσει την ικανότητά μου να ενεργήσω σωστά. Χρησιμοποιώ τα εργαλεία ασφαλούς στοιχηματισμού για να κάνω με ασφάλεια ένα διάλειμμα από τον στοιχηματισμό πριν τη χρήση αλκοόλ και άλλων τοξικών ουσιών, για να αποφύγω απώλειες που μπορεί να είναι ανεξέλεγκτες.

Παίζω υπεύθυνα και βεβαιώνομαι ότι καταλαβαίνω τι σημαίνει αυτό.

Είναι σημαντικό να βγάλω από το μυαλό μου ότι έχω τη σωστή στρατηγική που θα με βοηθά να κερδίζω συνέχεια, καθώς ο στοιχηματισμός είναι μια ψυχαγωγική δραστηριότητα... και τίποτα παραπάνω. Μπορεί να νιώθω τυχερός ή να έχω κερδίσει κάτι μεγάλο. Αυτό είναι υπέροχο, δεν είναι όμως σίγουρα λόγος για να εγκαταλείψω τη δουλειά μου, καθώς τα τυχερά παιχνίδια περιλαμβάνουν τη νίκη όσο και την ήττα, οπότε πρέπει να φροντίσω να κρατώ τις σωστές αποστάσεις, διατηρώντας το απλά ένα παιχνίδι!

Συχνές Ερωτήσεις

Α) Aυτο-αποκλεισμός Λογαριασμού

1. Πώς μπορώ να αποκλείσω τον λογαριασμό μου;

Επισκέψου την ενότητα Προστασία Παίκτη στον λογαριασμό σου. Επίλεξε Αυτό-αποκλεισμό και, στη συνέχεια, το χρονικό πλαίσιο και την αιτιολόγηση, ενώ μπορείς επίσης να επικοινωνήσεις με την Υποστήριξη Πελατών μας για οποιαδήποτε πρόσθετη βοήθεια.

2. Ποιες είναι οι επιλογές/χρονικά πλαίσια Αυτο-αποκλεισμού προς επιλογή και τι περισσότερο πρέπει να γνωρίζω πριν την εφαρμογή τους στον λογαριασμό μου;

Κάνε ένα διάλειμμα: Επιλέγοντας αυτή τη λειτουργία, μπορείς να κάνεις ένα διάλειμμα ανά πάσα στιγμή για 24/48 ώρες, 7 η και 30 ημέρες ενώ μπορείς πάντα να παρατείνεις το χρονικό διάστημα του διαλείμματος που αρχικά επέλεξες σε 6-12-24 μήνες ή ακόμα και επ ’αόριστον, αξιοποιόντας το εργαλείου του Αυτο-αποκλεισμού.

Αυτο-αποκλεισμός: Επιλέγοντας αυτή τη δυνατότητα, μπορείς να αποκλειστείς από τον λογαριασμό σου, με αυτή τη λειτουργία να ξεκινά από τη στιγμή που έχει οριστεί και να ισχύει για το χρονικό διάστημα που επέλεξες (6-12-24 μήνες ή επ 'αόριστον). Εφ’ όσον οριστεί, μπορείς να αυξήσεις το χρονικό πλαίσιο ανά πάσα στιγμή με άμεση ισχύ, αλλά δεν μπορείς να το μειώσεις έως ότου ολοκληρωθεί το χρονικό πλαίσιο που είχες αρχικά ορίσει. Για την άρση μιας επ αόριστον επιλογής Αυτο-αποκλεισμού, θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις με την Υποστήριξη Πελατών  αλλά θα πρέπει να λάβεις υπόψη ότι, για την προστασία σου και σύμφωνα με τις κανονιστικές απαιτήσεις, το αίτημά σου μπορεί να εξεταστεί μετά την πάροδο 12 μηνών και 7 ημερών , από την υποβολή του αρχικού αιτήματος Αυτο-αποκλεισμού.

3. Μπορώ να επανενεργοποιήσω τον λογαριασμό μου, ενώ έχω αυτο-αποκλειστεί;

Μπορείς να αυξήσεις το χρονικό πλαίσιο του Αυτο-αποκλεισμού σου ανά πάσα στιγμή με άμεσο αποτέλεσμα, αλλά δεν μπορείς να το μειώσεις. Για την άρση μιας επ αόριστον επιλογής Αυτο-αποκλεισμού, θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις με την Υποστήριξη Πελατών, αλλά θα πρέπει να λάβεις υπόψη ότι, για την προστασία σου και σύμφωνα με τις κανονιστικές απαιτήσεις, το αίτημά σου μπορεί να εξεταστεί μετά την πάροδο 12 μηνών και 7 ημερών, από την υποβολή του αρχικού αιτήματος Αυτο-αποκλεισμού.

4. Θα επανενεργοποιηθεί αυτόματα ο λογαριασμός μου αφού λήξει η καθορισμένη περίοδος αυτό-αποκλεισμού;

Ναι, μόλις λήξει η καθορισμένη περίοδος, ο λογαριασμός σου αποκαθιστά την πλήρη πρόσβαση στα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας. Για την άρση μιας επ 'αόριστον επιλογής Αυτο-αποκλεισμού, θα χρειαστεί να απευθυνθείς στην Υποστήριξη Πελατών, αλλά θα πρέπει να λάβεις υπόψη ότι, για την προστασία σου και σύμφωνα με τις κανονιστικές απαιτήσεις, το αίτημά σου μπορεί να εξεταστεί μετά την πάροδο 12 μηνών και 7 ημερών, από την υποβολή του αρχικού αιτήματος Αυτο-αποκλεισμού.

5. Πόσο συχνά μπορώ να αποκλείω τον λογαριασμό μου;

Όσες φορές επιθυμείς. Μία από τις βέλτιστες πρακτικές του Ασφαλούς Παιχνιδιού, είναι να κάνεις τακτικά διαλείμματα από τη στοιχηματική σου δραστηριότητά όσο συχνά θεωρείς ότι αυτό χρειάζεται.

Β) Αυτο-αποκλεισμός και κεφάλαια/ανοιχτά στοιχήματα

1. Τι θα συμβεί με τα κεφάλαια του λογαριασμού μου όταν ενεργοποιήσω την επιλογή Αυτό-αποκλεισμού;

Επιλέγοντας Αυτο-αποκλεισμό για ορισμένο χρονικό διάστημα, τα κεφάλαια του παικτικού λογαριασμού σου παραμένουν ακέραια σε αυτον για την περίοδο που επέλεξες είτε διαθέσιμα για ανάληψη, είτε για χρήση μετά τη λήξη της περιόδου Αυτο-αποκλεισμού. Αν έχεις επιλέξει επ’ αόριστον Αυτο-αποκλεισμό, μπορείς να επικοινωνήσεις με την υποστήριξη πελατών για περαιτέρω πληροφορίες και βοήθεια σε αναφορά με την ανάληψη των υπολοίπων κεφαλαίων του λογαριασμού σου.

2. Τι θα συμβεί με τα ανοιχτά μου στοιχήματα όταν ενεργοποιήσω τον Αυτο-αποκλεισμό;

Τα στοιχήματα εξακολουθούν να ισχύουν και τυχόν δελτία που κερδίζουν θα μεταφερθούν αυτόματα στον παικτικό λογαριασμό σου.

3. Αν ανοικτό στοίχημά μου κερδίσει κατά τη διάρκεια του Αυτό-αποκλεισμού, θα εξακολουθώ να μπορώ να κάνω ανάληψη τα κέρδη μου;

Τα κέρδη οποιουδήποτε στοιχήματος διευθετηθεί ως κερδισμένο θα μεταφερθούν αυτόματα στον παικτικό λογαριασμό σου. Σε περίπτωση Αυτο-αποκλεισμού για ορισμένο χρονικό διάστημα, μπορείς να συνδεθείς στον λογαριασμό σου και να κάνεις ανάληψη τα χρήματα, ενώ αν έχεις Αυτο-αποκλείσει τον λογαριασμό σου επ 'αόριστον, θα επικοινωνήσουμε μαζί σου για τις λεπτομέρειες μεταφοράς των χρημάτων σου με την μέθοδο πληρωμής της επιλογής σου.

Γ) Όρια

1. Πού μπορώ να θέσω όρια στον λογαριασμό μου;

Επισκέψου την ενότητα Προστασία Παίκτη στον λογαριασμό σου για να επιλέξεις από μια ποικιλία ορίων για την προστασία σου.

2. Ποιοι είναι οι τύποι περιορισμών ανάμεσα στους οποίους μπορώ να επιλέξω;

Οι τύποι περιορισμών για όλα τα προϊόντα μας είναι Όρια Απώλειας, Όρια Κατάθεσης, Χρονικά Όρια, καθώς και Ακύρωση Αίτησης Ανάληψης.

3. Πώς λειτουργούν οι συγκεκριμένοι περιορισμοί;

Όρια Απωλειών: Τα Όρια Απωλειών ξεκινούν να ισχύουν από τη στιγμή που ορίζονται, ενώ προκύπτουν από τις Χρηματικές Ροές και διαρκούν για το χρονικό διάστημα που επέλεξες (ημέρα, εβδομάδα, μήνα ή έτος). Στη συνέχεια επανορίζονται αυτόματα, συνεχίζοντας να ισχύουν για το χρονικό διάστημα αυτό. Τα ανοιχτά στοιχήματα ή και τουρνουά μετρούν ως προς το όριο απώλειας. 

Όρια Κατάθεσης: Τα Όρια Κατάθεσης ισχύουν από τη στιγμή που ορίζονται, προκύπτουν από τις καταθέσεις σου και διαρκούν για το χρονικό διάστημα που επέλεξες (ημέρα, εβδομάδα, μήνα ή έτος). Στη συνέχεια, επανορίζονται αυτόματα και ξεκινούν να ισχύουν ξανά, για το χρονικό διάστημα αυτό. 

Χρονικά Όρια: Τα Χρονικά Όρια ισχύουν από τη στιγμή που ορίζονται, προκύπτoυν από το σύνολο της παικτικής σου δραστηριότητας και λειτουργούν ώς ειδοποιήσεις για το χρονικό διάστημα που επέλεξες.

*Μπορείς να χαμηλώσεις όλα τα παραπάνω είδη ορίων οποιαδήποτε στιγμή, ενώ για να τα αυξήσεις ή να τα απενεργοποιήσεις θα χρειαστεί να έχει παρέλθει χρονικό διάστημα 7 ημερών από τη στιγμή που θα το αιτηθείς.

Ακύρωση Αιτήματος Ανάληψης: Μπορείς ανά πάσα στιγμή να απενεργοποιήσεις τη δυνατότητα ακύρωσης αναλήψεων στον λογαριασμό σου, επιλέγοντας «Να Mην Eπιτρέπεται η Aκύρωση Aιτήματος Aνάληψης», με το αίτημά σου να έχει άμεση εφαρμογή. Σε περίπτωση που επιθυμείς να ενεργοποιήσεις και πάλι τη δυνατότητα αυτή, θα πρέπει να επιλέξεις «Να Eπιτρέπεται η Aκύρωση Aιτήματος Aνάληψης» και το αίτημά σου θα τεθεί σε εφαρμογή μια εβδομάδα από τη στιγμή που το αιτηθείς. Στην περίπτωση που επιθυμείς να ακυρώσεις ένα εκκρεμές αίτημα, θα πρέπει να εισάγεις τον κωδικό σου και να επιλέξεις «Αποθήκευση αλλαγών».

4. Πώς μπορώ να προσαρμόσω τα ενεργά μου όρια;

Επισκέψου την ενότητα Προστασία Παίκτη στον λογαριασμό σου, όπου θα χρειαστεί να λάβεις υπόψη ότι για τη δική σου προστασία και σύμφωνα με τις κανονιστικές απαιτήσεις:

Μπορείς να χαμηλώσεις όλα τα παραπάνω είδη ορίων οποιαδήποτε στιγμή, ενώ για να τα αυξήσεις ή να τα απενεργοποιήσεις θα χρειαστεί να έχει παρέλθει χρονικό διάστημα 7 ημερών από τη στιγμή που θα το αιτηθείς.

5. Πώς μπορώ να αποφασίσω καλύτερα για ένα όριο δαπανών που είναι κατάλληλο για μένα;

Προκειμένου να γνωρίζεις ποιό όριο δαπανών είναι κατάλληλο για εσένα, προτείνουμε να ακολουθήσεις την παρακάτω εξίσωση:

Το εισόδημά σου - Ημερήσιο κόστος ζωής - Λογαριασμοί - Χρήματα που ξοδεύεις για άλλα χόμπι = Μέγιστο επιτρεπόμενο ποσό που θα μπορούσες να δαπανήσεις σε στοιχηματισμό.

Μην ξεχνάς ποτέ να κάνεις και τις ανάλογες προβλέψεις για έξοδα εκτός προγραμματισμού που μπορεί να επιφέρει η ζωή.

Δ) Αποτροπή συμμετοχής σε στοιχηματισμό για ανήλικους

1. Ποια είναι η ελάχιστη προϋπόθεση ηλικίας για το άνοιγμα λογαριασμού στοιχήματος

Πρέπει να είσαι άνω των 18 ετών ή πάνω από την ελάχιστη νόμιμη ηλικία, όπως ορίζεται στους νόμους δικαιοδοσίας που ισχύουν.

2. Πώς μπορώ να περιορίσω την πρόσβαση σε σχετικούς ιστότοπους για ανήλικα άτομα στο περιβάλλον μου;

Σου συνιστούμε να αποσυνδεθείς από συσκευές που είναι κοινόχρηστες με ανηλίκους και να μην χρησιμοποιείς ποτέ κωδικούς αυτόματης συμπλήρωσης, αν η πρόσβαση στη συσκευή είναι εύκολη από ανηλίκους.

3. Πώς μπορώ να αποκλείσω την πρόσβαση σε ιστότοπους στοιχημάτων στον υπολογιστή μου;

Αν μοιράζεσαι τον υπολογιστή σου με φίλους ή συγγενείς που είναι κάτω από τη νόμιμη ηλικία εγγραφής ή να στοιχηματισμού στον ιστότοπό μας, μπορείς να εξετάσεις τις λύσεις γονικού φιλτραρίσματος, όπως οι www.netnanny.com και www.cyberpatrol.com.

Ε) Παραπομπή σε εξωτερικό οργανισμό για θέματα που σχετίζονται με τον τζόγο

1. Αντιμετωπίζω θέματα που σχετίζονται με τον τζόγο ή εθισμό, μπορείτε να με συμβουλέψετε περαιτέρω;

Για να μιλήσεις με κάποιον που μπορεί να σου δώσει επαγγελματικές συμβουλές και υποστήριξη, επικοινώνησε με οποιονδήποτε από αυτούς τους οργανισμούς:

ΣΤ) Πώς να χρησιμοποιήσω σωστά τον λογαριασμό μου, σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις και τις βέλτιστες πρακτικές του ιστότοπου:

1. Μπορώ να χρησιμοποιήσω περισσότερους από έναν λογαριασμούς;

Η απάντηση είναι όχι. Σύμφωνα με την παράγραφο 2.3 στους ''Όρους και Προϋποθέσεις '' : Οι πελάτες επιτρέπεται να ανοίξουν και να χρησιμοποιούν έναν μόνο λογαριασμό. To άνοιγμα ή/και η χρήση πολλαπλών λογαριασμών (συμπεριλαμβανομένων και των όποιων ήδη υπαρχόντων λογαριασμών, ανεξάρτητα από το αν ο υπάρχων λογαριασμός είναι ενεργός, ανενεργός ή κλειστός για τον οποιονδήποτε λόγο) δεν επιτρέπεται.’’

2. Επιτρέπεται να μοιραστώ τον λογαριασμό μου;

Η απάντηση είναι όχι. Σύμφωνα με την παράγραφο 2.13 στους όρους και προϋποθέσεις "Οι πελάτες επιτρέπεται να ανοίξουν και να χρησιμοποιούν έναν μόνο λογαριασμό Stoiximan. To άνοιγμα ή/και η χρήση πολλαπλών λογαριασμών (συμπεριλαμβανομένων και όποιων ήδη υπαρχόντων λογαριασμών ανεξαρτήτως του αν ο υπάρχων λογαριασμός είναι ενεργός, ανενεργός ή κλειστός για τον οποιοδήποτε λόγο) δεν επιτρέπεται. Σε περίπτωση που υπάρχουν εύλογες υποψίες ότι κάποιος από τους πελάτες μας έχει ανοίξει ή/και χρησιμοποιεί πολλαπλούς λογαριασμούς, διατηρούμε το δικαίωμα να φράξουμε προσωρινά τον λογαριασμό του πελάτη όπως και όλους τους πολλαπλούς λογαριασμούς και κατόπιν να κλείσουμε οριστικά όλους τους λογαριασμούς, εκτός από αυτόν στον οποίο θα μεταφέρεται το υπόλοιπο αφού καλυφθούν οι σχετικές αναλήψεις. Όλα τα κέρδη, bonus και δωρεάν στοιχήματα, καθώς και κέρδη που προέκυψαν από τα bonus και τα δωρεάν στοιχήματα αυτά με την χρήση των πολλαπλών λογαριασμών, θα ακυρωθούν. Κεφάλαια που διαπιστωθεί ότι διατηρούνται σε πολλαπλούς λογαριασμούς θα παρακρατούνται, μέχρι το ποσό που απαιτείται για να καλυφθούν οποιεσδήποτε αναλήψεις έχουν γίνει από τους πολλαπλούς αυτούς λογαριασμούς.''
"

3. Επιτρέπεται να χρησιμοποιώ τρόπους πληρωμής τρίτων για καταθέσεις ή αναλήψεις στον δικό μου λογαριασμό ή σε άλλους;

Σύμφωνα με την παράγραφο 3.2 στους όρους και προϋποθέσεις ''Αν θέλεις να συμμετάσχεις σε στοιχήματα/παίγνια, θα πρέπει να καταθέσεις κεφάλαια στον Stoiximan λογαριασμό σου μέσω ενός λογαριασμού ή πηγής του/της οποίας είσαι ο κάτοχος. Αυτά τα κεφάλαια μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την διεξαγωγή συναλλαγών στοιχημάτων και συναλλαγών άλλων παιγνίων. Μπορείς να συμμετέχεις σε οποιοδήποτε παίγνιο μόνο εφόσον έχεις επαρκή κεφάλαια στον Stoiximan λογαριασμό σου για το σκοπό αυτό. H Stoiximan δεν πρόκειται να σου δώσει καμία πίστωση για να συμμετέχεις σε οποιοδήποτε παιχνίδι. Προς την αποφυγή οποιασδήποτε αμφιβολίας, ο Stoiximan λογαριασμός σου δεν θα χρησιμοποιείται σαν Τραπεζικός λογαριασμός και, εφόσον έρθουν στην προσοχή μας καταθέσεις κεφαλαίων και στην συνέχεια αναλήψεις χωρίς επαρκή στοιχηματική ή παικτική δραστηριότητα, διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε ένα διοικητικό τέλος (ανεξαρτήτως του αν θα κλείσουμε ή θα ακυρώσουμε προσωρινά τον λογαριασμό σου).''

4. Γιατί πρέπει να συμβουλευτώ την Υποστήριξη Πελατών πριν δημιουργήσω έναν νέο λογαριασμό;

Η υποστήριξη πελατών μπορεί να σου δώσει όλες τις πληροφορίες που απαιτούνται για οποιαδήποτε λεπτομέρεια σχετικά με τον λογαριασμό σου και επίσης να σε βοηθήσει να συμμορφωθείς καλύτερα με τους Όρους και τις Προϋποθέσεις μας.

5. Μπορώ να καταχωρήσω εκ νέου τον νέο μου λογαριασμό, ενώ χρησιμοποιώ τον ίδιο αριθμό κινητού και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιούσα προηγουμένως στον παλιό μου λογαριασμό;

Θα πρέπει να επικοινωνήσεις με την Υποστήριξη Πελατών για την επίλυση αυτού του ζητήματος.

6. Θα χρειαστεί να ολοκληρώσω ξανά τη διαδικασία ταυτοποίησης στον νέο μου λογαριασμό;

Εφόσον ανοίγεις νέο λογαριασμό και δεν είναι δυνατή η μεταφορά προσωπικών πληροφοριών μεταξύ λογαριασμών, ναι, είναι υποχρεωτική η ταυτοποίηση του νέου σου λογαριασμού.

7. Πρέπει να χρησιμοποιήσω έγκυρα προσωπικά στοιχεία για την εγγραφή του λογαριασμού μου;

Ναι. Σύμφωνα με την παράγραφο 2.7 στους Όρους και Προϋποθέσεις: ''Πρέπει να συμπληρώσεις όλα τα υποχρεωτικά πεδία πληροφοριών της φόρμας εγγραφής. Πιο συγκεκριμένα: Ονοματεπώνυμο, Ημερομηνία Γέννησης, Τύπο Ταυτότητας και τον αντίστοιχο αριθμό εγγράφου, Πλήρη Διεύθυνση, Στοιχεία Επικοινωνίας (συμπεριλαμβανομένου ενεργού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου - e-mail) και σχετικές πληροφορίες πληρωμής. Όλα τα στοιχεία πρέπει να είναι σωστά και αληθή. Αποτελεί αποκλειστική σου ευθύνη να εγγυηθείς ότι οι πληροφορίες που παρέχεις είναι αληθείς, πλήρεις και ορθές. Επίσης δηλώνεις και εγγυάσαι στη Stoiximan ότι οι παρεχόμενες πληροφορίες είναι αληθείς, πλήρεις και ακριβείς. Με το παρόν κείμενο σού γνωστοποιείται ότι η Stoiximan πραγματοποιεί διαδικασίες επαλήθευσης, είτε η ίδια είτε μέσω τρίτων και πως ο λογαριασμός σου Stoiximan μπορεί να μπλοκαριστεί ή να κλείσει, η στοιχηματική σου δραστηριότητα και όλα τα bonus να ακυρωθούν και οι καταθέσεις σου να επιστραφούν, αν διαπιστωθεί ότι παρέχεις ψευδείς ή παραπλανητικές πληροφορίες.''

Ζ) Εμπιστευτικότητα

1. Είναι ασφαλείς οι λογαριασμοί και τα προσωπικά μου στοιχεία;

Ναι, μπορείς να ελέγξεις την Πολιτική Απορρήτου μας για να δεις τα μέτρα που λαμβάνουμε για να διατηρήσουμε τις πληροφορίες σου ασφαλείς.

Η) Επικοινωνία με έναν υπεύθυνο εκπρόσωπο τυχερών παιχνιδιών:

1. Επιθυμώ να επικοινωνήσω με έναν εκπρόσωπο Υπεύθυνου Παιχνιδιού.

Η Υποστήριξη Πελατών μας είναι διαθέσιμη 24/7/365.